Antrekksbilder

Categories ANTREKK

Antrekksbilder er evigheter siden jeg har postet her på bloggen, så hvorfor ikke starte med dette igjen? Siden jeg ikke har tatt antrekksbilder på en stund, har det nesten ikke vært oppdatering på bilde fronten, og bilder på bloggen – er bilder som har blitt brukt igjen og igjen! Nå strekker tiden til – og det går mot sommer og lysere tider, som betyr jeg har muligheten for antrekksbilder etter skolen. Men antrekksbildene må jeg gi stor credit til søsteren min, Hanne! Hun er ekstremt flink! Tusen takk for hjelpen! 
Hun har endelig også begynt å blogge igjen! sjekk ut bloggen hennes – her

 
 
Nelly: cardigan / Vero Moda : topp / Pieces: jeans / Nelly: Jeffrey Campbell 

hva syns dere om antrekket? ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “Antrekksbilder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *