mornin`

Categories HVERDAG

Mornin’ loveliiies! Da var søndagen endelig kommet og av en eller annen merkelig grunn får jeg alltid en skikkelig god følelse bare jeg hører ordet søndag. Det betyr koos, hygge, godt humør, avslapping i sofakroken, god mat, ingen bekymringer, og positive ting! Jeg elsker det – og om formen godtar det skal jeg på venninnebesøk! Det blir superkoooselig! ♥ ♥ ♥ lykke!

For å være helt ærlig er jeg ganske utmattet på fysisk og psykisk for tiden, så noen ekstra timer søvn gjorde godt akkurat i dag!  Men om få strakser skal jeg stelle meg å gjøre meg klar for dagen. Kanskje jeg til og med får knipset noen antrekksbilder? Lenge siden! Men nå må jeg starte dagen. Kos dere masse idag, hva enn dere måtte finne på ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *