Tuesday

Categories HVERDAG

God kveeeld dere! Nå sitter jeg godt plassert i sofahjørnet med en nydelig god jordbær/banan smoothie, har vært her siste timen. Praksisperioden har startet, dagene går i ett – men ååå som jeg koser meg! Jeg har forskjellige tider hver eneste dag, det er deilig!

Dagen har vært fantastisk selvom jeg har vært en slappfisk i dag – ettersom jeg har denne uken hviledag fra alt som heter trening. Oppgavene i forhold til praksis har jeg startet på, og jeg har mange flotte ideer som bare venter på å komme ned på papiret 🙂 

Kvelden er fremdeles lang – men jeg derimot kommer til å finne sengen like tidlig som igår, men det var mer ufrivillig – men deilig!
Snakkes senere, fantastiske skapninger!  

1 kommentar

1 thought on “Tuesday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *