sunday is funday?

Categories HVERDAG

Heiii dere! Da var vi kommet til den siste dagen i uken og for min del betyr det planlegging av den nye, kommende uken. Nå har jeg gjort klar treningsplanen min og jeg gleder meg veldig til å sette i gang, ang. blir det trening etter skolen siden jeg våkner ekstremt tidlig for å reise til skolen (2 timers reising pga buss). Noen andre enn jeg som har begynt å planlegge uken?


Ellers har jeg hatt en grei helg, og det er ikke så lenge siden jeg kom fra jobb. Håper dere har hatt en strålende helg, og håper dere får en fantastisk uke sammen med deres nære og kjære. Nå skal jeg spise litt og senere se film med familien før jeg skal finne sengen for å ta igjen all søvn jeg har mistet denne helgen! blogges senere ♥

1 kommentar

1 thought on “sunday is funday?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *