hello, dear monday

Categories HVERDAG

Ohyes, da var mandagen her og jeg har igrunn litt blandede følelser. Det triste er at den fantastiske helgen offisielt er over, og jeg har en ny uke forran meg med studier, pensum og fritid. I morgen timene var det skikkelig hard å stå opp etter en hel uke med fri. Skolen fristet ekstremt lite og etter en liten “peptalk” kom jeg meg opp fra sengen, og var klar til å starte dagen med god frokost. 

Var på skolen fra kl. 09:15 til 14:00, og skoledagen handler om “barn og media”, som var et spennende og lærerikt tema for alle! Jeg dro også litt tidlig fra skolen og fikk “konsekvenser”,så å gå fra timen ca 10 min før vi er ferdig – det er ikke ikke bra!= fravær!

Når jeg kom hjem -slappet jeg av en stund før jeg satt i gang ukens første treningsøkt hvor jeg jogget i 30 minutter, 2 kilometer ♥ 

 
 

4 kommentarer

4 thoughts on “hello, dear monday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *