its time for relax

Categories HVERDAG

Disse dagene har virkelig bare gått i et, føler at det er noe som kjer hele tiden og det blir rett og slett for mye for meg. Jeg er helt ustslitt hele tiden så jeg klarer knapt å holde øynene åpne. Det er slitsomt å være sliten, men det er også en god følelse for jeg har vært i aktivitet hele uka og det føles deilig! Har vært på ski onsdag – fredag sammen med klassen min! Nå skal jeg bare slappe av.

Det har vært noen dager hvor det har vært mye å lære – spesielt for nybegynnere på Ski! Noe som jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre var å hoppe på hop og drive med kulekjøring, og etter flere forsøk hvor jeg havna med hodet i snøen og nesten i spagaten klarte jeg å stå helt ut. Det kan faktisk jeg leve lenge på! Det har vært både humor, latter og kos med klassen idag. Heeerlig ♥ ♥

Dagene har gått fort, og jeg var en av dem som var optimist til all aktiviteten, men alt ble til en positiv opplevelse. Fantastisk!!!!!!!

3 kommentarer

3 thoughts on “its time for relax

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *