PMO

Categories HVERDAG

Som sagt hadde vi skidag i dag også, det gikk bedre enn forventet. Jeg seriøst hater å stå på ski – for jeg er faktisk ikke fødd med ski på bena. Men dette var noe jeg ikke kunne trekke meg fra – siden det er et arbeidskrav som  gjennomføres av alle sammen. Ski-aktiviteter er ikke min sterke side – jeg er mer akebrett, bygging av snømenn og lage snøengler, og bare ha det gøy i snøen ♥

Hadde flere morsome aktiviteter jeg deltok på, men når det kom til å renne seg på ski uten staver i “bratt” bakke, da takket jeg for meg! Fikk prøve kanonball med ski, boksen går og rød lys uten ski. Tilslutt hadde vi bingojakt og disse aktivitetene var planlagt av ulike studenter. Det var utrolig gøy, spesielt og være sammen med klassen! Alle blir koblet sterkere når vi alle henger sammen ♥

Så nå har jeg nettopp kommet hjem fra en dag i snøen – vi befant oss i grøndalen og har  plantet meg godt under dynen! Det er deilig etter en lang og kald dag i snøen med kakao og god mat. Resten av kvelden skal jeg lese på pensum og slappe skikkelig av. 

11 kommentarer

11 thoughts on “PMO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *