7 NYE TING OM MEG

Categories HVERDAG

1. Jeg sjekke alltid om det er noen inni skapene før jeg sovner.

2. Jeg er alt for dårlig til å legge meg! Jeg kan ligge å være stuptrøtt i sengen å bare sitte på internett, men jeg klarer ikke legge meg til å sove, angrer alt for mye om morningen!

3. Jeg elsker kjæresten min og hadde aldri i mitt liv trodd jeg skulle bli så forelsket noen gang

4. Jeg hater å ha fremføring og jeg liker ikke å snakke foran mange mennesker! 

5. Jeg er et skikkelig rotehue, men eg hater rot!

6. Jeg ønsker jeg bodde et sted hvor jeg kunne gå rundt i høye heler, nydlige klær/kjoler og pynte meg hver dag. 

7. Jeg kan være super sjenert og ikke tørre å si en eneste ting. 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “7 NYE TING OM MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *