fryser + knallrød

Categories HVERDAG

Herrefred, så kaldt det er om dagen!! Jeg fryser av meg rumpen hver gang jeg går ut av døra og blir knallrød på både nesen og kinnene når jeg er ute, snøen daller tett og blir liggende, minus gradene har kommet frem. Det er litt deilig – men litt unødvendig. Vi er i slutten av februar, selvfølgelig har snøen kommet på rett tidspunkt pga vinterferien og påsken står snart for tur. Fantastisk!

Jeg er ikke spesielt glad i snø og kulde, men akkurat nå håper jeg den blir liggende iallefall ca. 2 uker pga arbeidskrav via skolen. Arbeidskravet om Barn og Snø, og da trenger vi snøen for å få gjennomført og ikke minst fullføre arbeidet med basisgruppen min.
Endelig kan jeg være på gruppe med basisgruppen selvom det funker bra og være på gruppe med andre fra klassen min også 🙂

 
 
 

bilder hentet fra weheartit

2 kommentarer

2 thoughts on “fryser + knallrød

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *