Overstått!

Categories HVERDAG

Da var den værste dagen i uken heldigvis overstått, våknet i dag morges dødstrøtt men klarte heldigvis å stå opp og komme meg på skolen. Kom meg ganske greit gjennom skoledagen som var fra 9:15 – 12:00. Etter skolen i dag var jeg hos kjæresten min ♥ De siste dagene har jeg lagt meg til en fast rutine og det er å trene max. 60 minutter hver eneste dag! Det gjør godt for kroppen! Det jeg gjør er å springe på tredemøllen i ca. 20-25 minutter, også tar jeg ulike øvelser for mage, lår og rompe + vekter på 2 KG!

Nå er det ikke lenge før jeg skal ta kvelden . . . Skal tilbake på skolen i morgen fra 9:15 – 12:00! Chill med veldig korte skoledager. Skal ha om “Foreldresamarbeid” som jeg rekner med blir et spennende tema, lærerikt og nyttig for fremtidig arbeid via skolen 🙂 

 

Hva har dere brukt denne onsdagen til ?

3 kommentarer

3 thoughts on “Overstått!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *