Lørdag

Categories HVERDAG

Det var utrolig deilig å få sovet skikkelig ut idag! Lørdager er en så utrolig deilig dag, har bare spist frokost og slapper skikkelig av. Overnattet hos kjæresten fra igår til idag, deilig og bare være få minutter unna sengen når jeg jobber til 01.30 på en fredagskveld. Var innom g-sport idag og handlet skistaver til skiene mine – skal ha om “barn og snø” på skolen snart, så da  jeg kjøpe utstyr. 
Må også kjøpe inn andre nødvendig utstyr som jeg trenger! Å være student på høgskolen kommer dessverre med store utgifter. . . 

Skal spise god mat sammen med familien før turen går til kjæresten og folkens . . . Skal på jobb senere i kveld! Jeg gleder meg ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “Lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *