MITT 2013 , DEL 1

Categories HVERDAG

JANUAR

Jeg og søster startet året med å begynne på skolen igjen i Volda, og en nytt halvår med gode karakterer skulle frem og vi begge begynte å lengte veldig til neste ferie. Jeg var veldig hekta på grey´s anatomy denne måneden, og netflix ble mye brukt for å se på favorittserien og gjøre lekser til langt på natt! Hadde lange dager hvor jeg også valgte å være våken til klokken 3 for å gjøre lekser! Jeg gikk også til innkjøp av min aller første iphone 4S. Var i flere “familieselskap” på kjærestens side, han fylte år i begynnelsen. Hadde også en hel uke hvor jeg var syk og sengeliggende! Men leksene ble gjort fra sengen og greys anatomy var min bestevenn.

   

FEBRUAR

I begynnelsen av februar var jeg “modell” for søsteren min siden hun gikk 1. år Medie og Kommunikasjon på Volda Videregående Skole – så det ble mange “shoots” til skoleprosjekt eller innleveringer for hennes del. Hadde også fremføring av særemnet etter “vinterferien” og fikk en svært god karakter som jeg ble kjempe fornøyd med ♥ jeg kan vel også kalle meg “busser” siden jeg tok buss minst to ganger i uka. Bloggen fylte også 4 år i februar. Jeg valgte også å poste min historie som dere kan lese her. Jeg hadde konkurranser på bloggen i samarbeid med superkul.no Jeg var også hos frisøren i slutten av februar også.

  

MARS

Startet det hele med koselig kveld på Ulstein Hotel sammen med den kekke gjengen fra Resturang Fosnavåg Brygge. Vi var ute og koste oss med god mat og det ble tatt mange hærlige bilder – så siden jeg er “blogger” tok jeg med meg kamera på kvelden og det ble knipset mange flotte bilder. Det var en minnerik kveld og håper virkelig at det blir gjentatt.  Jeg skrev også et innlegg som var “Life on Internet” som dere finner her. Jeg var også veldig hekta på jordbær naaaam. Jeg ble også sponset av VITAMIN WELL med 2 store kasser med gode MINERAL flasker. Påskeferien var også i slutten av Mars og jeg gikk ut i velfortjent påskeferie sammen med familien og kjæresten. 1. påskedag var vi ute å spiste middag på lanternen og kjæresten min var også med på tur. 

 
 
 

APRIL

Det skjedde egentlig svært lite i April generelt – det gikk veldig mye i skolearbeid som lekser og innlevering etter at påskeferien var over – begynte med forberedelser til eksamen både skriftlig og muntlig. Jeg var også veldig mye sammen med Yuliya hvor det ble enkelte resturante besøk på Fosnavåg Brygge for gode lunsjtilbud. Pappa hadde bursdag og vi feiret dagen hans også i April. 
Jeg testet også ut smileLab denne måneden og fikk utrolig fine resultater, skrev også ett innlegg om sminken min og hva jeg kan bruke. 

  

MAI

Det skjedde ikke så alt mye denne måneden. Jeg hadde overbevisst meg selv at jeg skulle starte å trene for fult, så både mamma og pappa ble sjokkerte. Når jeg var hjemme i helgene var det å springe på fjelle med far som fotograf. Jeg vart også “Ambasssadør” for LikenShare og fikk teste både frokostblanding og tannbørste fra Collgate. Jeg ble også introdusert for fifty shades of grey av Anna som er søsteren til kjæresten min og vet dere hva? Jeg ble HEKTA! Fikk også vite at jeg kom oppi skriftlig eksamen i Norsk både sidemål og hovedmål. Hadde skikkelig sommervarme i slutten av Mai og jeg gikk i fella og ble skikkelig solbrent etter og ha vært på 3 fjelltopper den dagen : Muletua, Barmen og Hornseten. Jeg bestilte meg ny almanakk for å den klar til høsten. I slutten av Mai dro jeg også til frisøren og farget og fikk de til å sette på extensions (microringer). Jeg savner det lange håret hele tiden – angrer på at jeg ikke har det lengre. 

   

JUNI

Juni startet flott – jeg var ute på kvelden sammen med Yuliya og vi koste oss mye – det var såpass varmt også! Senere den uka var jeg på Elmirs Resturante med Yuliya og hun spanderte middag på meg. Maten var like god som alltid. Det var også Maritime sommerdager og jeg jobbet flere timer uten stopp. Jeg fant også ny “fotoplass” og det var de fleste antrekkene ble tatt til jeg ble lei og samme dro jeg på sommerferie sammen med familien. Vi dro til Oslo og bare koste oss mye, og var også på kjøpesenteret på Strømmen hvor jeg faktisk helt sant gikk amok på New Yorker. 

 
 

DEL 2 KOMMER SENERE

3 kommentarer

3 thoughts on “MITT 2013 , DEL 1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *