Lille Julaften

Categories HVERDAG

Herlighet dere – tenk at det er lille julaften i dag og i morgen er det selveste julaften! Sto tidlig opp og ble med på butikken for siste handel før jul og vi var på graven til farfar sammen med farmor. Senere var jeg vært sammen med kjæresten og kost meg mye! Har også vært på besøk hos tante og onkelen min – hvor også søskenbarne mitt var til stede med sin familie ♥ Det var dødskoselig og vi snakket sammen en god stund mens vi var på besøk. Når vi kom hjem satt vi å såg på blåfjell 2 som jeg og søster så på en liten stund før vi skulle spise god kveldsmat samlet med hele familien ♥ vi har en tradisjon og det er å se på 
grevinnen og hovmesteren  – det er noe vi alle alltid må få med oss! Resten av kvelden går til julefilm og julekos med familien ♥

 
   

1 kommentar

1 thought on “Lille Julaften

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *