ukens spørsmål #61

Categories SPØRSMÅL

Hva er din naturlige hårfarge? Hårfargen er veldig lik den jeg har nå – men den ekte hårfargen min er var slik før : 

Hvem tar bildene av deg? Søsteren min, Hanne!

Hvilke butikker handler du mest på? Cubus

Er det en grunn til at du blogger mindre enn før? Ja, grunnen kan dere lese her

Hvordan har du det fortiden? Jeg har det bra, og trives veldig godt med meg selv og livet mitt. 

Beste du vet? Kylling, kyllingsaus og jasminris. 

Har du noen anbefaling til pudder/foundation? Bare Minerals Foundation, jeg bruker selv fairy light.

Hvilke blogger leser du? martheborg, kristinaandersen, keths, l0ve, sophieelise, osv.

Hva er din favorittparfyme og hvilken parfyme bruker du? Chance Chanel – EAU TENDRE – eau de toilette 


Har du OD-dag på høgskolen? Nei, har ikke OD på høgskolen! 

Leser foreldrene dine bloggen din? Ja. 

Bruker du veske eller sekk på skolen? Begge deler, men bruker mest sekk. 

Hvordan gjør du det på skolen fortiden? Føler jeg gjør det bra, og har enda ikke hatt fravær!

Hva heter du på instagram og twitter? gunnnis

Hvordan var den første telefonen din? Den første mobilen jeg hadde, fikk jeg når jeg var 10 år, og den ser slik ut : 


Hvordan skoleveske har du? Når jeg bruker vekse – bruker jeg en stor veske fra Bjorn Borg. 

4 kommentarer

4 thoughts on “ukens spørsmål #61

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *