første november

Categories HVERDAG

Høsten sniker seg innpå med kalde morgener, rim i hagen og forkjølelse, og jeg kan vel ikke akkurat si at jeg liker det sånn veldig. De siste ukene har gått i ett,  jeg jobbet i barnehagen mandag til fredag og jeg elsker det. Men å være student er ikke bare fryd – og det kommer også med skolearbeid selvom jeg er i praksis i bhg, så har jeg arbeidskrav som skal leveres når jeg er tilbake på skolen igjen. 

På Mandag begynne jeg på skolen igjen – det som gledes mest er å se igjen klassevenner, komme igang med arbeidskrav, ikke minst. Men det beste med å komme tilbake på skolen er vennene jeg har fått på så kort tid, og den beste basisgruppen jeg har havnet i ♥ Jeg er tilbake på bloggen, og flere oppdateringer skal det bli – jeg valgte dessverre å ikke blogge mens jeg hadde praksis = P-A-U-S-E!

Når jeg kommer meg på skolen på mandag, blir det fremdeles fokus på pensum, pedagogiske uttrykk og sidetall ♥ savner det ikke!!!

1 kommentar

1 thought on “første november

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *