travel hverdag

Categories HVERDAG

Woho, torsdag allerede! Er jeg den eneste som synes denne uken hår gått utrolig fort? Håper at neste uke går så fort som denne. For det begynner å nærme seg høstferie! Noe jeg dessverre ikke harSkal virkelig nyte denne helgen, fordi jeg kjenner at jeg stresser litt for mye når det gjelder skolen – fordi jeg ønsker å gjøre det best mulig å da fører det til stress! Men når pensumlisten er like lang som en skolisse, og kravene er ekstreme så blir det ikke så lett å slappe av. Når jeg kan puste i bakken er ikke før 17. Desember!!! 

På skolen i dag framførte vi “gruppearbeidet” for alle de andre på gruppen, laget stillbilder av historien om “Hvem skal trøste Knøttet” Og det var spennende, morsomt og ikke minst lærerikt. Vel, egentlig så gjennomfører vi egentlig bare dette for at vi skal ha ideer til senere når vi er i praksis eller jobb. Ellers har vi også arbeidet mye i grupper, noe som vi alltid gjør, men alltid like koselig er det. 
Nå skal jeg avslutte dette innlegget, for jeg skal nemmelig gjøre lekser. Vi snakkes kanskje senere i kveld ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *