mamma mi

Categories HVERDAG

I dag har mamma bursdag, og det skal selvfølgelig feires med brask og bram *HURRA* Mamma er en helt fantastisk person. Hun tenker alltid på alle andre før seg selv, og er kjempe snill og omtenksom. Jeg håper du har hatt/får en kjempe fin bursdag sammen med alle oss som vil feire deg i dag. Du er den beste mamman i hele verden som jeg noen gang kunne sett for meg , du betyr så ubeskrivelig mye for meg. Jeg føler meg som verdens heldigeste datter som som har deg som mamma! GRATULERE MED DAGEN!

10 kommentarer

10 thoughts on “mamma mi

  1. Hei! Ej går Service & Samferdsel på vidaregåande i vik, å bur i ytre herøy. Neste år he ej tenkt å gå Salg, service & sikkerheit, men de hekje dei i vik, so då må ej til volda.. I så ung alder e de ikkje akyuelt for mej å bu på hybel, so då må ej pendle. Synst du de går greitt e pendlinga di? Te du buss eller køyre du? Veit du ka buss en må ta om morgenen for å rekke skulen i Volda?

  2. Service & Samferdsel: Hei. Har jo prøvd begge deler. Syns det er greit med pendling med buss, siden du skal gå videregående skole, så tar du bussen som går fra Fosnavåg kl. 06:50, og da er du på skolen ca. kl. 07:50. Og skolen i volda starter 08:10 så du har god tid. Jeg tar for det meste buss, siden det er det greieste og billigste (jeg har ungdomskort) men du får selvfølgelig utdelt busskort (gratisskyss) dersom du sier du skal ha det – men dette kjenner du til 🙂 Håper dette var god informasjon for deg 🙂 Ha en fin helg 🙂

  3. Malin: Bussen 06:50 må du bytte på Haddal. Men bussen kjører der helt til døra, er litt greit å vite hvor du skal bytte – er ikke alltid busssjåførene er like flinke til å si i fra. Jeg tar sjeldent denne bussen – men søsteren min tar den bussen mandag til torsdag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *