Observasjon og Intervju i barnehagen

Categories HVERDAG

God kveld, fininger! For øyeblikket sitter jeg med boken “observasjon og intervju i barnehagen” og jeg skriver ned viktige notater. . Skal arbeide med denne boken en stund til før jeg skal lese boken “Didaktik i børnehaven”. Og vet dere? Akkurat den boka er den eneste boka på pensumlisten som er skrevet på dansk! Og akkurat den boka er en av de bøkene som er knytt til eksamen til jul.

Været ute er helt forferdelig, men jeg har ikke dårlig samvittighet pga været siden jeg må sitte inne å gjøre lekser til langt på natt. Men som søsteren min alltid sier – “Du har valgt dette selv” på samme måte som det er urettferdig at hun har høstferie og ikke jeg. Og ikveld når mamma kommer hjem fra jobb blir det skikkelig koselig med familiekos og kylling til mat, før jeg går tidlig til sengs.

3 kommentarer

3 thoughts on “Observasjon og Intervju i barnehagen

  1. Hallo! Hvordan går det? Helt til å begynne med at denna bloggen er den morsomste siden på hela blogg, og det er sannheten! Jeg må bare si unnskyld for at jeg ikke har skrevet komentar når jeg har vært å lest her før men noe gungar så er man barre litt trøtt så ender man opp med å la være. Jeg ser nemlig at det er kjempe munge uhøflige sender inn kommentarer. Jeg har selv fått frekkje komentarer da når jeg hadde bloggg. Det var dypt ekkelt. Jeg håpper inderlig at du ikkje får noen slemme komenterer og at du får mange flere motiverende kommentarer. Fordi jeg ikke lenger har blogg tennkte jeg at jeg skulle sende en lenkje til en konk som jeg akkurat har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gave kort. Jeg håper utrolig sterkt at jeg vinnner, men flaksen med meg så håper jeg at du skal! Det hadde vært veldig kjekt om du deltok!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *