I’m not complaining

Categories HVERDAG

Er vel nå jeg skal komme med ulike klager over hvor jeg hater mandager, ikke sant? Nå har jeg nettopp kommet hjem fra ukas første skoledag, mandag – som faktisk ikke var så ille, selvom det var veldig slitsom med bare teori fra 8:15 til 13:00 – I’m not complaining… Det er jo slik det skal være, for om du er student så får en bare godta det – du har jo faktisk valgt dette helt selv. Stay Strong, okey? 

Når jeg kom til Fosnavåg – dro jeg direkte på pernilles cliniq for ansiktsbehandling. Det er en behandling som jeg tar 1 gang i mnd 🙂 50 minutter med behandling, gjør så utrolig godt for sjela. Nå står leksene og venter så vi snakkes siden! Ha en fin kveld videre.

4 kommentarer

4 thoughts on “I’m not complaining

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *