Fadderuka

Categories HVERDAG

Skolen startet på Tirsdag, og jeg var en av flere første års studenter, som sikkert hadde sommerfugler i magen – jeg var spent på klassen og miljøet. Jeg viste før jeg møtte første dagen om noen jeg skulle gå i klasse sammen med, og jeg er også så heldig at jeg får gå i klasse sammen med bestevenninen min, Anne. Disse årene fremover kommer til å være krevende og her må vi virkelig studere. Klassen min er et antall på ca. 65 elever (stor gruppe) og jeg er heldig som har blitt kjent med en gjeng hærlige jenter, thumps up! ♥

Den første uken på Høgskolen i Volda, er det FADDERUKA som er det som er mest populær, det er bli kjent uke og du skal få venner. Det er også et must å være sosial med alle rundt deg for å bygge vennskap med nye ansikt. Vi skal også bli kjent med alle i klassen. . Tirsdag til Lørdag er det konsert eller stand-up på utestedet i Volda, som heter Rokken. På lørdag skal jeg på Rokken and have fun!! På lørdag skal Erik og Kriss være og synge på Rokken og jeg gleder meg vilt, og skal virkelig kose meg sammen med klassevennene.

Og som flere av dere kanskje ikke har fått med dere, så bor jeg hjemme hos mor og far – og pendler fra Fosnavåg til Volda.

Det har vært en fantastisk start på studietiden, og den har så vitt begynt .. 

6 kommentarer

6 thoughts on “Fadderuka

  1. Så kjekt det virker å studere på Høgskole! Hvor mange studenter er det på Høgskolen i Volda? Hvorfor beholdt du ikke bare hybelen fra i fjor? Var ikke den også i Volda? God helg :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *