Skoleuke

Categories HVERDAG

HERREGUD GODT MED HELG ♥ Det er superdeilig å ta helg, komme hjem og legge meg på sofaen. I morgen er det studiedag, og jeg skal bruke dagen til å studere. Denne uken + neste uke har vi fagkoden BLUNHS = Natur, Helse og Rørsle, og det er veldig lærerikt. . Denne uken har vi hatt en god del teori innenfor flere ulike temaer.  Har vært på tur, lært om tred og planter og har hatt matlaging, hvor vi laget supper (Brenneslesuppe, tomatsuppe, grønnsakssuppe og potetsuppe) + Natronbrød og potetlefse. Har du smakt før? 

På skolen i dag hadde vi kurs om hvordan å bruke fronter og hvordan vi skal gå frem på biblioteket, og det er såå mye nytt å lære. . 

10 kommentarer

10 thoughts on “Skoleuke

  1. photographybyme: Jeg brukte itslearning på videregående også, bortsett fra når jeg gikk på videregående i volda – da brukte vi fronter, så jeg kan med fronter fra før av 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *