Ble hvertfall veldig glad ..

Categories HVERDAG

Heii! Må jo faktisk lage et innlegg før jeg legger meg. Idag som dere vet fylte jeg 22 år ♥ Med en gang klokka slo 00:00 strømmet det inn, meldinger på facebook, blogg, sms og snapchat. Hadde et mål om å svare dere på alle meldingene på facebook, men det klarte jeg faktisk. Ble hvertfall veldig glad av alle dere som la igjen en gratulasjon på profilen min! Varmer hjerte mitt så mye. Hele dagen her har jeg bare gått rundt å smilt. Både kjæreste, familie, venner og dere har gjort dagen min perfekt! 

Tusen takk for alle gratulasjoner på facebook, bloggen, sms og snapchat sååå langt!

4 kommentarer

4 thoughts on “Ble hvertfall veldig glad ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *