Viste du at ?

Categories HVERDAG

→ Jeg har gått i 3 forskjellige kor (Herøy Tensing, I´sing og Herøy Gospel. 

→ Jeg fikk min første mobil når jeg var 10 år gammel. 

→ Jeg har blogget i over 4 år. 

→ Jeg fikk min første jobb når jeg var 10 år ( reklamebud hos Nordpost AS)

→ Jeg har jobbet hos Herøy Fritidsbad i kiosken og som badevakt. 

→ Jeg har jobbet hos Statoil Fosnavåg 

→ Jeg er et A Menneske

→ Jeg har hatt regulering fra 8 klasse til 1. vgs

→ Jeg har verdens beste kjæreste ♥

→ Jeg har verdens beste foreldre ♥

→ Jeg har fagbrev i barn og ungdomsarbeiderfaget

→ Jeg har verdens beste søsken ♥

→ Favoritt tv-serien er Grey´s Anatomy

→ Favoritt bok-serie er fifty shades of grey

→ Er livredd insekt (edderkopper, veps og humler)

→ Har generell studiekompetanse. 

→ Samler på coca cola korker

→ Har aldri vært i Syden. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Viste du at ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *