En lat blogger ..

Categories HVERDAG

Heei, hehe ♥ Jeg må innrømme… jeg er en lat blogger. Beklager til alle som håper og vil lese mere blogginnlegg  på bloggen! Men de to siste dagene har rett og slett bestått av soling, soving, greys, familie og kjæresten. NÅ er jeg endelig innendørs en tur og det er så deilig! Hehehe. . I går var gradestokken mellom 25-30 grader. Og nå ligger gradestokken rundt 25 grader, og det er så utrolig deilig! 
Jeg velger heller å være ute å kose meg mens vi har det nydelige være enn å sitte inne å blogge, hvem andre gjør vil vel ikke det ?? Ligger godt til rette med en god bok – lukter dere et innlegg om bøker? Været snakker for seg selv. Og solbrent har jeg også blitt.

 

6 kommentarer

6 thoughts on “En lat blogger ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *