So let´s get started

Categories HVERDAG

Hei, og god morgen folkens ♥ Den siste tiden har dere ikke hørt mye fra meg, og det beklager jeg virkelig, men det blir bedre, dere! 
Jeg vet at jeg må finne en mellomting så jeg får tid til det jeg vil gjøre og bloggen. Jeg skal virkelig skjerpe meg, men jeg sier jo vel dette hver gang jeg blir borte fra bloggverden over en lengre periode, men om jeg fortsetter slik kommer det til å ende opp med at jeg slutter å blogge. Men nå er det tid for forandring og blogginspirasjonen har endelig funnet veien tilbake. So let´s get started.

Jeg føler også at hverdagsinnlegg er noe av det kjedeligeste som finnes, men bloggen min er en hverdagsblogg og jeg forteller dere om hverdagen min med en twist av mote. Så akkurat nå spør jeg dere lesere om HJELP, trenger masse forslag fra dere. Vil dere se mer antrekk, klær, sminke, hverdagen min eller hva vil dere egentlig lese? Jeg har mange ideer, men å få de frem er ikke så enkelt!

LET´S GET STARTED! 

2 kommentarer

2 thoughts on “So let´s get started

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *