S.O.M.M.E.R.F.E.R.I.E

Categories HVERDAG

SOMMERFERIE HERREGUUUUD! Har gått og ventet på denne dagen i nesten et år, og plutselig er den her. Det er uvirkelig. Helt utrolig å tenke på at jeg er ferdig med videregående. Har vært så sykt slitsomt på mange måter, men da er det bare ekstra deilig med fri syns jeg! Ble veldig fornøyd med karakterene. Jeg kommer ikke til å savne skolen noe spesielt, men jeg vet jeg kommer til å savne mest er den herlige gjengen av en klasse jeg gikk i. Kommer ALDRI til å glemme de morsomme fritimene vi har hatt gjennom året ♥ 

Denne helgen blir det dessverre lite blogging, siden vi har “maritime sommerfestival” i Fosnavåg og jeg skal jobbe store deler av tiden, når jeg er hjemme blir tiden brukt til soving og avslapping. Idag sto jeg opp tidlig og ble med mamma og søster til “våje” for å handle.

Vi snakkes senere! xoxo

5 kommentarer

5 thoughts on “S.O.M.M.E.R.F.E.R.I.E

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *