back on track!

Categories HVERDAG

Heihei, lenge siden sist nå! Jeg har helt glemt min plikt som blogger – å faktisk oppdatere bloggen. Jeg setter jo pris på alle som leser bloggen min, og er kjempe glad for at jeg fortsatt har dere selv om jeg trenger flere dager pause fra bloggen.  Men selvfølgelig, og jeg burde satt mer pris på dere som lesere og blogge mer, det vet jeg. Det har dessverre vært stressende og liten tid til bloggen og dere.

Vel, i dag derimot har jeg vært i “våjen” med Yuliya. Har spist middag (Champinjong biff med fløtepoteter) og bringebær iste. Namm! Vi tok vi en kaffe og brus, sammen med Karen og Lena. Utrolig koselig hygge stund med kjekke jenter. Deilig å slappe skikkelig av ♥

hvordan har dagen din vært ?

1 kommentar

1 thought on “back on track!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *