Eksamenslesing

Categories HVERDAG

Eksamen Eksamen Eksamen, er vel det eneste dere hører fortiden? Jeg tok derimot en pause fra lesingen og dro til frisøren. Har nå fått fikset ny farge i håret + jeg har fått satt på extension. Jeg måtte nemmelig kjøre scooteren til søsteren min idag, siden jeg var jævli glemsk å glemte lysene på bilen – og skulle skru om nøkkelen så ville ikke bilen, starte for jeg har ekstremt uflaks!!!!!! Vel har vært sammen med Tina Marie en liten stund idag, var utrolig koselig å være sammen med henne igjen – long time, no see. . 

Må skryte av jentene på Trendy Frisørsalong, både Sandra og Ane-May! Er kjempe fornøyd med jobben dere har gjort ♥ favorittene ♥

Vel . . . Nå må jeg tilbake til eksamenslesing. Håper dere alle har hatt en fantastisk dag 🙂

Hvordan har dagen din vært ?

2 kommentarer

2 thoughts on “Eksamenslesing

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *