muletua

Categories HVERDAG

Været er ganske fint for tiden, men av og til overskyet da, og la oss ikke glemme vinden. Gårsdagen har vært som en vanlig varm sommerdag, solen har varmet sykt mye. Det var faktisk så varmt at jeg kunne gå med shorts! En veldig varm & god temperatur. 

I går gjennomførte jeg årets første fjelltur på Muletua, og det var godt at jeg tok også “turen rundt vatne” som det heter her i Herøy.

Siden det også var ganske bra vær i dag også, var valget enkelt og jeg dro på Muletua igjen med mamma og pappa! Ekstremt deilig. 

Langhelgen min blir derimot brukt til trening, familie, kjæreste og jobb. Det å komme hjem til Herøy å få servert sommervarmen på dør, er så deilig! Gleder meg skikkelig til slike sommerdager i sommerferien. Jeg sier bare at nå kan sommerferien bare komme . . . .

Nydelig kveldssol tatt fra Kvalsvikstranda, ons. 8. mai 21:35

1 kommentar

1 thought on “muletua

  1. Utrolig fin og nydelig blogg du har! blir utrolig inspirert av deg, du er kjempe flink, og burde vært på topplisa!<3 Ha en fin dag!<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *