blogghumør

Categories HVERDAG

Hei dere! Da var plutselig helga over igjen, herlighet så fort det går. Hele helgen har jeg vært på jobb – derfor minimalt med blogging.
Skoledagen er gjennomført. Jeg har vært stuck med skolebøker omtrent hele kvelden, men det måtte til. Det er verdt å sitte med skolebøkene i fanget, enn å bruke et år på å ta opp faget igjen. Mangler bare eksamen igjen. Og da tar jeg en fortjent sommerferie!

Mange fine kommentarer i det siste. Det setter jeg stor pris på, slike kommentarer får meg virkelig i bedre blogghumør, og gir meg mye mer motivasjon pga dere, tusen takk! Etter jeg ble ferdig med leksene har jeg sett på ghost whispers, er helt hekta på serien.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *