Gratulere med dagen, Pappa

Categories HVERDAG

I dag har vi bursdag i hus, pappa har bursdag og det skal selvfølgelig bli feiret med brask og bram! *HURRA*  Pappaen min er en helt fantastisk person. Han er utrolig snill og omtenksom, han tenker alltid på andre før seg selv. Han er også veldig smart, han vet ALT som er verdt å vite, og jeg har lært mye av han gjennom årene. 

Da jeg var lita brukte jeg og hjelpe pappa med diverse ting enten det var å sette opp en hylle eller støype sement i ei teine, pappa jobber hos Dyrkorn AS som han nå har gjort hele min levetid. Han elsker jobben sin og trives med det. Som lita var det alltids stas og dra og besøke pappa på jobben. Har blitt mindre med årene … 

Jeg likte veldig godt som lita og ligge i pappa sin armkrok enten jeg var våken eller sov. Det og ligge på sofaen sammen med han og se på tv var en favoritt. Og den gang jeg da og mente at det var drømmeprinsen og skulle finne en som var like pappan min, den tiden jeg også drømte om å være prinsesse, som jeg var i pappas øyne!

Jeg håper du har hatt/får en kjempefin bursdag videre, at du har et koselig selskap, at du får mange fine gaver og hilsninger,Du er den beste pappaen jeg noen gang kunne sett for meg, og du betyr ubeskrivelig mye for meg, “faris” Jeg er verdens heldigste datter som har deg som pappa! GRATULERE MED DAGEN I DAG ! ♥♥♥

1 kommentar

1 thought on “Gratulere med dagen, Pappa

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *