Mars

Categories HVERDAG

Mars startet på fredag. Har jobbet alle helgene på Resturang Fosnavåg Brygge, og hadde første vakten denne mnd, klokken 23:00. På søndag (3.Mars) var jeg ute sammen med jentene på jobb – vi var å spiste en bedre middag og koste oss med drikke på Ulstein Hotel. Hadde også flere dager hvor jeg ikke blogget, og det var for jeg ikke hadde inspirasjon, mye lekser å jobbing. Men laget et innlegg hvor jeg fikk mye god respons på, som dere finner her. Har også denne måneden blitt hekta spesielt på Jordbær, Vitamin Well og bollerrr. La også ut video på bloggen “get to know me tag” som dere finner her. Siste uken før vi fikk påskeferie, var jeg like lei av skolen som de fleste andre studentene, og det va da hærlig og kunne ta en velfortjent ferie etter bare 3 uker på skolen. Første dagene av påskeferien hadde vi nydelig vær og solen varmet ekstremt på himmelen, første helgen var jeg mye sammen med kjæresten, vi spiste middag både hos mine foreldre og hans foreldre, utrolig god mat. Har vært mye sammen med kjæresten i påskeferien, og vi har fått gjort utrolig mye sammen – noe som vi ikke kan gjøre når jeg går på skole og bor i volda. Men alt i alt, så har denne måneden vært helt fantastisk, har fått mye ut av den – har feiret ulike bursdager og hatt det veldig gøy sammen med alle sammen, herliiiig.. 

HVORDAN DIN MÅNED VÆRT?

2 kommentarer

2 thoughts on “Mars

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *