GOD PÅSKE

Categories HVERDAG

PÅSKEFERIEEEE!!!! Åååh, for en herlig dag! Fy søren, det skal bli så ufattelig deilig. Etter altfor mange dager med pugging og skolearbeid er over. Har jo tentamen og eksamen igjen etter ferien. Jeg har slitt meg ut de siste ukene med skolearbeid og lite søvn, så gleder meg til å ta igjen søvn neste uken, og endelig kunne få tid til ting. Tipper vel at jeg ikke er den eneste som skal kose meg? Om en times tid kommer mamma hjem fra jobb og da skal vi spise middag, før jeg skal på jobb. Men jeg tar en litt helg, nå jeg. Ses!

Hvilke planer har du i kveld? 

5 kommentarer

5 thoughts on “GOD PÅSKE

  1. ikveld skal jeg slappe av å se på tv , og spise gulrøtter med dipp. +++ jeg skal besøke bestevenninna mi som skal komme hjem idag , hun har vert i london i en uke nå 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *