sunday is funday?

Categories HVERDAG

Heisaann, har dere en fin søndag? Har hatt jobbhelg og da overnattet jeg til kjæresten før jeg dro hjem for å spiste middag, namnam! Etter middagen gjorde jeg litt lekser – dro jeg ut på en forfriskendes gåtur rundt vannet med hyggelig følge. Møtte også på Kornelija. Utrolig lenge siden jeg har sett henne, og det var utrolig koselig selvom det ikke ble en så alt for lang prat. Etter og ha gått turen, ble vi enige om å kanskje finne et annet sted uten så mye forstyrrende “trafikk”, neste gang vi skal på tur. Kanskje på Leikong? Hehe!

Når jeg kom hjem ble jeg liggende å se på Disney Channel. Og senere ble det godt kveldsmat som mamma laget. God natt dere! ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “sunday is funday?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *