Konkurranse oppdateringer

Categories KONKURRANSE

Heisann dere, etter flere spørsmål fra noen lesere om jeg kan legge ut hvem som vant konkurransen under 4 års dagen bloggen. Jeg publiserte vinnerne på facebookgruppen min bare noen dager etter at konkurransen var avsluttet. Men siden de fleste kanskje ikke har sjekket facebooksiden så er det ikke alle som har fått det med seg, og jeg har heller ikke fått svar med noen av vinnerne. Vinneren av solbrillekonkurransen har enda ikke svart på mailen som skal ha blitt sendt til rett person (vis rett mail har blitt oppgitt i kommentarfeltet).

EOS KONKURRANSE

  1. Michelle Holsvik
  2. Marie Zahl
  3. Anne Lise E. Myrvåg
  4. Karoline Kvalsvik
  5. Sara Leine Olsen

SOLBRILLE KONKURRANSE

  1. Ida Charlotte (du har fått mail) 

PIERCING KONKURRANSE

  1. Maria Charlotte Welinder 
  2. Camilla Skår Kvalsvik 
  3. Katrine Larsen Drabløs 
5 kommentarer

5 thoughts on “Konkurranse oppdateringer

  1. jeg har sendt deg mail ang solbrille konkurransen! vet ikke om du har sett den fordi har gått 5 dager siden den ble sendt uten svar fra deg tilbake 🙂 så sendte en ny i dag! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *