Life on the Internet

Categories HVERDAG

Dette er ikke for å angripe verken lesere eller bloggere, dette er bare et innlegg som nok flere bloggere opplever flere ganger i uken, pr. innlegg osv. Enkelte lesere er så “stygge” mot enkelte bloggere, og det er noe som ikke burde vært lov!! 

Det har seg slik at mange ikke forstår hva som er Internett, og hva som er virkelighet. Er dere Google? Vet dere alt? Jeg er blogger selv, og forstår automatisk når andre bloggere blir oppgitt, spesielt når jeg med tid og stunder tar turen innom ett/flere kommentarfelt daglig. Selvom jeg ikke får slike kommentarer i mitt kommentarfelt, og da merker jeg egentlig hvor stor irritasjonen blir når jeg ser “uakseptable” kommentarer som egentlig ikke burde funnet sted, frustrasjonen ligger der … 

“Det er jo MIN blogg, Jeg har rett til å fortelle mine meninger”. Vi er mennesker hele gjengen, men bloggere er så utsatte. Hvorfor? Bloggere velger og legge ut 50% av livet på internett om ikke mer. Det er “vi” som bloggere som velger hva vi ønsker og dele med leserne våre. De fleste bloggene på topplisten handler om mote, hverdag, foto, trening og kosthold. Det er akkurat det de fleste bloggerne blogger om, og om en blogger skriver om akkurat dette, og kanskje det også er en annen blogger som også blogger om det samme så er det ofte bloggere får denne kommentaren “du blogger om det samme som den andre bloggeren, du kopiere henne”. 


Jeg har valgt fra jeg startet å blogge at jeg ville blogge om hovedsakelig hverdagen og antrekk. Bloggen min er en typisk hverdags blogg, som de aller fleste bloggerne blogger om selv de som ikke ligger på topplisten. Jeg har mye annet som jeg kunne ha blogget om men som de fleste bloggerne velger jeg å ikke legge ut deler av livet på bloggen. Og det er ikke for å holde det hemmelig, for det er det ikke. Jeg vil bare ikke blogge om det.  Om dere hadde lest bloggene, ville dere nok hatt ett HELT annet syn på flere av oss. 

Dette er det dere får, og det er dette jeg ønsker å gi. Ta det, eller la det være. 

Har du lyst å si din mening? Jeg biter ikke .. just say it !! 

7 kommentarer

7 thoughts on “Life on the Internet

  1. Jeg er enig i det du skriver. Å det der ” du kopiere henne” osv tullet, kom igjen? Hvor gammel er vi egentlig? Kanskje de fleste jente tenker likt? Det er jo latterlig å si at man driver å kopierer etter andre, noe man egentlig ikke gjør. Å de som kommenterer stygt har jo bare fryktelig lite å gjøre. De er rett og slett feige. MEN, jeg har lest et par andre blogger hvor en blogger får stygge kommentarer, men jeg syns faktisk ikke noe synd i henne. Fordi det er den måten hun fremstiller seg på som gjør at hun nesten lengter etter å få stygge kommentarer. Så hvis man er teit å legger ut naken bilde av seg selv så ber de jo nesten om å få stygge kommentarer. Men nå må du ikke missforstå meg, jeg sir ikke at det er greit å være slem av den grunn, for menneskeer er ekkel og slem å det vil de alltid være, å ja en blogger gjør hva den selv vil, men det finnes grenser for hva man egentlig kan gjøre. Å særlig når det er på nett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *