“jeg ble kidnappet”

Categories HVERDAG

Hei! Hadde konstant mareritt om at jeg ble kidnappet i natt haha, og til slutt i drømmen så kom jeg meg løs og da våknet jeg og aakkurat i det jeg våknet begynte vekkeklokka å ringe. Akkurat nå sitter her for meg selv og hører på “Sitting Down Here”. Great! Starter ikke på skolen før 09:45, så er sykt deilig å ha god tid om morningen – spise god frokost, sminke meg, and so on. Hehe . . . 

Tenkte forresten og komme med bokrapport om “Fifty Shades of Grey trilogien”. Hva synes dere om det?

3 kommentarer

3 thoughts on ““jeg ble kidnappet”

  1. åh, å drømme at man blir kidnappet er aldri noe gøy! :p bra at det kun var en drøm hvert fall! :p og ja takk jeg vil gjerne lese om anmeldelsen av de bøkene ^^,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *