dagens antrekk #040213

Categories ANTREKK

I dag ble det mobilbilder! Har jo helt glemt (ikke les: ikke orket) å ta antrekksbilder i det siste, så i dag følte jeg det var på sin plass. Med iPhone, vel og merke. Herlighet, jeg eier ikke ett sosialt liv for tiden – alt går til skolearbeid og jobb, det er ikke så gøy. Nå har jeg derimot har jeg litt dødtid, før jeg skal sette meg på bussen tilbake til Volda – for enda en skoleuke, og deretter har jeg et førebuing til framføring av særemnet som er om noen uker, greit å være tidlig ferdig, så jeg slipper å stresse. Så når jeg kommer til Volda skal sette på sove-lista, dra håret opp i en bestemorknute, og samarbeide litt motvillig med meg selv. Vi blogges senere i dag 🙂

Likte dere antrekket?

3 kommentarer

3 thoughts on “dagens antrekk #040213

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *