EOS give away (avsluttet)

Categories KONKURRANSE

I samarbeid med EOS deler jeg ut 5 stk ( og denne give away´en er i sammenheng med 4 års dagen til bloggen). Der er 3 stykker i “smaken” watermelon wonderland, og 2 stykker i “smaken” Vanilla Nonsense. Så, Eos lip balm er seriøst en av de beste leppomadene jeg vet om. De er 100% naturlige, og IKKE testet på dyr. Siden det er en egen kolleksjon, EOS alice in wonderland, sponset av Disney, så er det  avbildet et “trykk” av mikkemus ved åpning av den.

For å delta :

  1. Skriv “jeg er med” i kommentarfeltet.
  2. Del gjerne innlegget videre.

// sponset av M WILLUMSEN

38 kommentarer

38 thoughts on “EOS give away (avsluttet)

  1. Jeg er meed! 😀
    Først vil jeg bare gratulere deg med bloggen som blir 4 år i år!
    Håper jeg vinner, da hadde jeg blitt veldig glad. Jeg bare digger EOS sine produkter, spesielt lipbalmen 😉
    Ønsk meg lykke til 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *