Leserspørsmål #48

Categories SPØRSMÅL

Kan man bare ha Imovie på mac? Ja, om du ikke har drevet med ulovelig nedlasting.  

Kan du lage en video hvor du viser hva du har i skolesekken? Ja.

Når pleier du å legge deg til vanlig? Mellom 22-23.00! (schooldays)

Hvor er putene i sengen din kjøpt? Ellos.no

Hvor er sengen på hybelen din kjøpt? Fagmøbler (cash and carry, fosnavåg)

Har du noe valgfag på skolen? Nei.

Har du noen gang vært på et TV-program? Ja, allsang på grensen 

Er ikke på skjermen før 2:57 (mørkebrunt hår og rosa skjorte) sommeren 2008.

Hva heter du på Instagram? gunnnis

Når står du opp om morningen? 06:50 eller 07:15.

Kan du lage en video med morning routine? ja, hvorfor ikke?

Synes du det er irriterende at du får så mange kommentarer? Nei, det er bare koselig.

Hvor mange tommer er macen din? Den er “13” tommer.

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg? Max. 15-20 minutter.

Hvilke parfyme bruker du? Taylor Swift´s parfyme – Wonderstruck

Hvor mange venner har du på facebook? 546.

Vil du endre romme ditt? Jaaa, men rommet hjemme hos foreldrene mine er umulig å endre på. 

Hva slags mobil har du? Iphone 4S

Er du god i nynorsk? Nei, er bedre i Bokmål – selvom jeg bor i nynorskens land.

Hvordan tar man screenshot på mac? Holder inne “cmd”, “shift” og “4” så kan du markere det du vil screenshote.

Hvilket kamera har du? Canon EOS 550D

Følger mange eldre deg på din blogg? Det vet jeg ikke, men får høre en del av folk som er eldre enn meg at bloggen min er “kul”, “rocker”, og at “jeg ikke må slutte å blogge”.

Hvorfor bruker du sminke? Jeg bruker sminke fordi jeg føler meg mere komfortabel med enn uten. Har egentlig ingen problemer å gå uten sminke men som sagt så føler jeg meg mer komfortabel med sminke.

Får dere bruke mobiltelefon i timen? Bare når læreren sier vi ikke får lov – så bruker jeg den eller den ligger fremme på pulten.


Har du noen spørsmål til neste uke?

7 kommentarer

7 thoughts on “Leserspørsmål #48

  1. Har du kallenavn ?
    Bruker du xs, S, M, eller L ?
    Liker du de koselige meldingene du får fra oss?
    Hvor mange maskaraer har du ?
    Hvor er stolen og pulten din fra?
    En blogg som gir deg masse inspirasjon?
    Verste fag på skolen?
    Hvilken macbook har du?
    Hvor høy er du?
    Når synes du det er greit å begynne med sminke?
    Hvor mye kostet kameraet ditt, er det bra?
    Er du flink på skolen?
    Er det noe galt med øyet ditt?
    Hva kan du ikke forlate huset uten?
    Hva er ditt yndlingsprogram/serie?
    Hvor mange kommentarer har du på bloggen din?
    Favoritt artist?

  2. Kan du ha video av huset ditt?
    Hva pleier du å gjøre i helgene?
    Hva er ditt favoritt program?
    Hvilken sko strl. bruker du? 37-38
    Når har du bursdag? 11.April (Det står til høyre, under profilbildet..)
    Er du forelsket i noen?
    Driver du med noe sport?
    Liker du musikk?
    Liker du å gå på skøyter?
    Hva pleier du å gjøre når du er med venner?

  3. Hva pleier du og gjøre med venner?
    Kan du ha ny sminkevideo snart?
    Fav. sang?
    Har du kyssa før?
    Bestevenner?
    Beste gutt?
    Hva syns du om ditt eget utseene?
    Hvor kjøper du meste parten av sminken og klærene din?
    Er du helt Norsk?
    Drikker du melk, i såfall hvilken?
    Går du på noe idrett?
    Hvorfor blogger du?
    Hvilke blogger leser du?
    Er du en av de populære i klassen?
    Har du noen gang blitt mobbet?
    Liker du noen nå?
    Hvor redigerer du videoene dine?
    Hvilket sminkemerke er du mest fornøyd med?
    Hva slags sminke anbefaler du fra mac?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *