Leserspørsmål #44

Categories SPØRSMÅL

Leser du kommentarene som du får på bloggen? Ja.

Hva liker du å blogge om og hvorfor blogger du? Kommer eget innlegg om dette.

Hvilke rettetang bruker du? Bruker en rettetang som er kjøpt hos expert med merket Vidal Sassoon (tror ikke den selger mer).

Kan du ha konkurranse, videoblogger etc. på bloggen? Har julekalender 1-24. Desember.

Hvilke blogger leser du? keths.blogg.no, l0ve.blogg.no, sophieelise.blogg.no, annais.blogg.no og caronlinemaria.blogg.no

Noe du ser frem til? Juleferie 🙂

Lager du headerne dine selv og hvilke redigeringsprogram bruker du? De hederene som jeg har laget brukte jeg photofiltre (pc) og nå bruker jeg adobe photoshop editor 10 (mac)

Går du på noe idrett? Nei.

Hvordan musikk hører du på ? Hører egentlig på det meste bortsett fra opera.

Din favorittsang atm? Taylor Swift – Stay Stay Stay 

Du har så FINT hår, hva gjør du for å få det slik? 

Hvem er dine bestevenner? Crystel, Kornelija, Julia, Frida og Helene A.

Kjæreste? Ja.

Forelska? Ja, i kjæresten min!

Favoritt butikk? Bik Bok & HM.

Favoritt mat? Kylling & ris.

Liker du 1D? Har aldri hørt på sangene og jeg er ikke fan.

Liker du Justin Bieber? Jeg er ingen blodfan, men noen av sangene er fine!


Noe mer du lurer på til neste leserspørsmål?  

3 kommentarer

3 thoughts on “Leserspørsmål #44

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *