Leserspørsmål #43

Categories SPØRSMÅL

Leser vennene dine bloggen din?? Jaa 🙂

Liker du Volleyball? Elsker det , selvom hånden min blir hoven.

Kostet Adobe Photoshop Editor 10 noe? Jeg betalte 560 kr (lastet ned fra App Store på Mac, og hadde gavekort på 600 fra apple)

Har du gått på noe form for idrett? Jeg gikk på svømming 1.vgs – 2.vgs

Er du fornøyd med ditt eget utseende? Ja 🙂

Har du tips til en god frokost? Jeg er jo ikke så veldig flink til å spise frokost før jeg går på skolen, noen ganger fordi jeg ikke er sulten og andre ganger fordi jeg ikke har tid. Men en god frokost må faktisk være ny steke baguetter med leverpostei , appelsinjuice og en yogurt.

Kan du beskrive din morgen før du skal på skolen? Står opp kl. 07:00 – sminker meg – frokost – pakker sekken og går til skolen.

Er du fornøyd med klassen din? Ja, en fantastisk gjeng som gjør at du må smile på skolen hele tiden.

Hvilken farge har du i foundationen din fra bareMinerals? Fairy Light.

Svarer du på mail? Jaaa 🙂

Hvordan sminker du deg? Vasker ansiktet med vann om morningen, så bruker jeg en rensekrem fra Vasenlin Intensiv Care så påfører jeg dagkrem + krem fra merket Declore som jeg har kjøpt hos huspesialist, så har jeg på meg primer fra Bare Minerals , deretter påfører jeg foundations og solpudder fra Bare Mineral. Foundations : Fairy Light & Solpudder: Faux Tan. Så har på maskara og eyeliner. 

Har du instagram? Ja, heter gunnnis 🙂

Bruker du solarium eller er du naturlig brun? Er veldig lenge siden jeg har brukt solarium, men bruker solpudder i ansiktet – men er ikke så bleik i bunn og grunn. 

Bruker du kamerastativ? Ja, og det har jeg kjøpt hos Clash Olson.

Hva fikk du i mat og helse? Når du gikk i 9ende? Jeg fikk 5´er 🙂 

Hvordan har du råd til å kjøpe så mye fine klær?  Jeg har egen jobb, men kjøper ikke klær så ofte som før lengre!

Er du en type som liker å skille deg ut i klesveien? Jeg klær meg i det jeg føler for og det jeg syns ser kult ut på meg, og jeg blir inspirert av lookbook.nu. Så kan vel si at jeg prøver å skille meg ut i klessveien. 

Bruker du høye hæler på skolen? Nei, det hadde jeg ikke klart .. for mange oppover bakker. 

Favorittfag? Norsk. 

Hvor mye kostet dongrivesten? Den kostet 380kr. 

Hvilken skoleveske bruker du? Hvor kjøpte du den? Og er den stooor med masse god plass? Jeg bruker den gamle skolesekken til broren min + jeg har en skoleveske fra Bjorn Borg.

Hva skal du neste sommer? Jeg har ikke peiling, blir vel mest jobbing , være med kjæresten å en tur med familien og kjæresten? 


Noe du lurer på til neste gang?

5 kommentarer

5 thoughts on “Leserspørsmål #43

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *