Leserspørsmål #42

Categories SPØRSMÅL

Har du planer for 2013? 

 

Hvilke kamera har du? Canon EOS 550D.

 

Kan du lage flere videoblogger? Ja, det kan være fult mulig. Kom med forslag til videoblogg.

 

Farger du håret? Ja, har farget håret fast siden jeg gikk første året på vgs.

 

Hva er din naturlige hårfarge? 

 

Favoritt antrekket ditt?


Hvor redigerer du bildene dine? Jeg bruker Picasa og Adobe Photoshop Editor 10

 

Hvorfor begynte du å blogge? Første gangen jeg blogget var det egentlig for at det var en trend , og jeg har alltid vært intressert å skrive dagbøker, selvfølgelig så er det jo ikke det samme som å blogge, men jeg får informere og fortelle om hverdagen min, og det har hjulpet veldig på skriveferdighetene, selvfølgelig så elsker jeg bloggen og er helt avhengig.

 

Liker du å synge? Ja, elsker og synge! 

 

Hva er det vanligste du gjør i en hverdag? Er på skolen – spiser  – gjør lekser – slapper av – spiser – sover

 

Kan du komme med eksempel på hva dere spiser til middag? – fiskekaker – kjøttkaker – kjøttboller&spagetti – sodd – pizza – tikki kylling – 

 

Kan du lage en video som viser hva du gjør om dagen? Det er mulig jeg kan mikse sammen en video.

 

Når folk spør hvem bestevennene dine er, bør du nevne navn? (ser du har fått spørsmålet flere ganger). Ja, jeg føler jeg nevner navn. For når jeg svarer på de spørsmålene, så er det enten ingen endring eller så er det endring. Dessuten så har jeg verdens beste bestevenner, og dessuten så er de som jeg skriver på bestevenner når folk spørsmålet er de vennene jeg har mest kontakt med, dessuten så betyr de veldig mye for meg og jeg kan snakke med dem om det meste, selvfølgelig så har jeg mest kontakt med Crystal, Kornelija, Yuliya, Helene og Frida. 

 

 


Lurer du på noe til neste leserspørsmål ? 

9 kommentarer

9 thoughts on “Leserspørsmål #42

  1. Leser vennene dine bloggen din??
    Liker du Volleyball?
    Kostet Adobe Photoshop Editor 10 noe?
    Har du gått på noe form for idrett?
    Er du fornøyd med ditt eget utseende?
    Har du tips til en god frokost?
    Kan du beskrive din morgen før du skal på skolen?
    Er du fornøyd med klassen din?
    Hvilken farge har du i foundationen din fra bareMinerals?
    Svarer du på mail?
    Hvordan sminker du deg?
    Har du instagram?
    Bruker du solarium eller er du naturlig brun?
    Bruker du kamerastativ?
    Hva fikk du i mat og helse? Når du gikk i 9ende?
    Hvordan har du råd til å kjøpe så mye fine klær?
    Er du en type som liker å skille deg ut i klesveien?

  2. Bruker du høye hæler på skolen?
    Favorittfag?
    Hvor mye kostet dongrivesten?
    Hvilken skoleveske bruker du? Hvor kjøpte du den? Og er den stooor med masse god plass?
    Hva skal du neste sommer?

  3. Leser du kommentarene som du får på bloggen?
    Hva liker du å blogge om og hvorfor blogger du?
    Hvilke rettetang bruker du?
    Kan du ha konkurranse, videoblogger etc. på bloggen?
    Hvilke blogger leser du?
    Noe du ser frem til?
    Lager du headerne dine selv og hvilke redigeringsprogram bruker du?
    Går du på noe idrett?
    Hvordan musikk hører du på ?
    Din favorittsang atm?
    Du har så FINT hår, hva gjør du for å få det slik?
    Hvem er dine bestevenner?

  4. Hvorfor startet du å blogge?
    Hvilke blogger leser du?
    Kjæreste?
    Forelska?
    Favoritt butikk?
    Favoritt mat?
    Liker du 1D?
    Liker du Justin Bieber?
    Hvilke fritidsaktiviter går du på?
    Favoritt sanger atm?
    Hvor høy er du?
    Hvordan redigerte du det første bildet?
    Beste fag på skolen?
    Hvem liker du?
    Ble du fornøyd med klassen din?
    Bruker du mye sminke?
    Hvem er din beste guttevenn?
    Hvem lagde headere din?

  5. Hvor mange søsken har du?
    Når har du bursdag?
    Sommer, vinter, høst eller vår?
    Shakira eller taylor Swift?
    Blond eller brunette?
    Beste som har skjedd deg denne uka?
    Noen du kan stole 100% på?
    Nevn noen du er glad i?
    Har du et stilikon?
    Hvor er militærbuksa di fra?
    Hvem har laget designet ditt?
    Lengste skypesamtalen?
    Beste dagen i ditt liv?
    Favorittsang?
    Beste blogg?
    Hva er humøret ditt akkurat nå?
    Hvilken pc, mobil og kamera har du?
    Beste film?
    Hvilke butikker handler du på ?
    Hva irriterer deg mest?
    Hvordan vil du beskrive stilen din?
    Forelska?
    Er du jomfru?
    Kan du ha flere videoblogger?
    Hobbyer?
    Forbilde?
    Deler du rom med noen på hybelen?
    Kan du ha romvideo?
    Etter som du gikk i Herøy gospelkor , kan du ha sangvideo?
    Hvor høy er du?
    Hva syns du om mobbing?
    Hvordan er selvtilliten din?
    Kan du legge ut bilde av deg og kjæresten din?
    DU har sykt RÅ klesstil!!!! Hvor kjøper du klærne dine?
    Går det bra med deg?
    Kan du ha flere videoblogger?
    Hva syns du om Justin Bieber?
    Er du en swiftie?

  6. Hvor kjøpte du selvutløser fjernkontrollen din?
    Vil du endre rommet ditt?
    Hvor mange venner har du på facebook?
    Hva ville du sagt om fans sendte deg gaver i posten?
    Hva slags mobil har du?
    Er du god i nynorsk? Om dere har det på skolen?
    Følger mange eldre på skolen din bloggen din?
    Tegner du bryna dine?
    Hva ønsker du deg til jul?
    Drikker du kaffe?
    Hvor er det du vil reise akkuratt nå?
    Er du flink på skolen?
    Har du kjæreste?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *