Leserspørsmål #40

Categories SPØRSMÅL

Hvordan har du det på jobben? Jeg har det fantastisk , har så utrolig hærlige og gode kollegaer.

 

Retter du håret ofte? Nei, egentlig ikke .. Det er vel mest hos frisøren og noen dager etter … 

 

Har du kjæreste og er du lykkelig med han? Ja, og jeg føler meg som verdens lykkeligste!

 

Hvem har lengst hår av deg og søsteren din? Uten tvil , så er det søsteren min!

 

Hvilke shampoo og balsam bruker du? Har ikke noe spesiell shampoo eller balsam å bruke lengre .. 

 

Hvor mye penger bruker du i mnd? Hmm .. vanskelig og si når alt går til hybelleige + kosthold!

 

Hvordan er hverdagene dine fortiden? De er egentlig litt for travle, men jeg overlever jo .. 

 

Er du sunn ? Nja,  men har nesten ikke spist snop siden vi flyttet til Volda.

 

Er håret ditt tykt eller tynt? Det er veldig tykt. 

 

Er du positiv? Ja, for det er no ikke noke vits å være negative.

 

Hva gjør du når du redigerer videobloggene dine? bruker imovie, men før brukte jeg windows moviemaker.

 

Kan du lage flere videoblogger? Ja, er i tenkeboksen , kom med forslag!

 

Favoritt resturang i Fosnavåg? Resturang Fosnavåg Brygge.

 

Føler du deg som en sunnmøring? Må vel nesten si ja, selvom mamma er fra Finnmark så er jeg fremdeles halvt sunnmøring siden pappa har bodd på sunnmøre hele livet, noe som jeg også har gjort.

 

Har du prøvd snus? Nei, kommer heller aldri til å prøve det.


Noe du lurer på til neste leserspørsmål? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Leserspørsmål #40

  1. Spiser du frokost før du drar på skolen?
    Hva gjør du med håret ditt om morningen?
    Hvem tar outfitbildene dine?
    Hvor gamle er de i familien din?
    Hvor har du kjøpt millitærjakka di?
    Har du noe mer du skal endre på rommet ditt?
    Hvilke sko skal du ha i vinter?

  2. Kan du legge ut bilder av hele hybelen? med kjøkken, bad osv?
    Hva middagsretter spiser dere mest på hybelen?
    Beste film akkurat nå?
    Hva ting anbefaler du nå? (ikke varme klær eller klær generelt)

  3. Hvor ser du serier , filmer osv på nett?
    Hvilke macbook har du?
    hvilke linje går du på vgs?
    Hvilke vinterjakke skal du ha i år?
    Har du noen gang hatt godteristopp?
    Hvor mye koster disse buksene med glidelås i rompa?
    Savner du ungdomskolen?
    Hvilken scooter har du / har hatt?
    Hvilke sminkefjerner bruker du ?
    Hvor er teddyfleezen din fra?
    Kunne du tenkt deg på utveksling via Gateway Collage?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *