Leserspørsmål #36

Categories SPØRSMÅL

Hva kan få deg til å bare ligge inne og deppe? vet faktisk ikke.

 

Hva mener du med at når du skal “ut” i helgene? Da går jeg enten ut med venner eller kjæresten. 

 

Hvilke fag har du på skolen? Naturfag, Norsk, Matte og Historie. 

 

Hvilke av bloggene til toppbloggerne liker du best? Jeg er veldig glad i sophieelise, L0ve og Aurora.

 

Godtar du alle som venn på blogg.no? Svarer du på brev du får på blogg.no? Jepp.

 

Hva er favoritt maten din? Kylling ♥

 

Favoritt farge? Rosa ♥

 

Er du fornøyd med livet ditt? Ja, er kjempe fornøyd, livet mitt har derimot bare blitt bedre, det ble fantastisk i August 2011 og har bare blitt bedre å bedre siden den gangen, i August 2011 møtte jeg nemmelig han som nå er kjæresten min.

 

Betaler du alt selv eller er det mamma & pappa som betaler? Jeg betaler ALT selv.

 

Kan du tenke deg tattoo? Ja, eller om jeg ikke hadde vært så jækla pyse så!!

 

Hvordan redigeringsprogram bruker du? Adobe photoshop editor 10 og Picasa.

 

Hva drikker du når du drikker? Cider.

 

Hva var det siste du spiste? Kylling og Ris.

 

Er du jomfru? Seriøst? For et spørsmål og stille ..  (litt privatliv må en vel ha?)

 

Er du fornøyd med kamera ditt? Ja, er strålendes fornøyd.

 

Hvor er dongrivesten fra? Vero Moda / Only (Modeca i Fosnavåg)

 

 

Når var sist gang du klina? Når jeg var med kjæresten min!

 

Du var sykt brun en sommer, hva gjorde du da? Tok solarium + jobbet sykt mye ut den sommeren hvor det var ekstremt varmt og solen stekte, og at vi hadde “trope” sommer. 

 

Hvilke parfyme bruker du? En fra Chanel + Christina Aguilera (bruker ikke samtidig altså).

 

Trives du på skolen din? Jepp, det gjør jeg! Trives ekstremt i klassen også, verdens beste klasse.

 

Har sett deg på skolen, du virker sjenert, er du det? Egentlig så ja, men er ikke så sjenert når en først blir kjent med meg.

 


Noe du lurer på til neste uke`s leserspørsmål?  

6 kommentarer

6 thoughts on “Leserspørsmål #36

  1. Hvordan er Jeffrey Campbell’s i størrelsen?
    Leser du noen blogger som er yngre enn deg?
    Hvilken skrifttype har du i headeren din?
    Når opprettet du bloggen din?
    Hva fikk du i mat og helse?
    Hvilken størrelse har du i den sorte blazeren?

  2. Har du god selvtillit og eventuelt noen tips til de som sliter med dårlig selvtillit?
    Kan du ha flere innlegg om antrekk?
    Kan du kan starte med sneak speak antrekk om morningen før skolen?
    Hva heter fjernkontrollen din til kameraet ditt?
    Hva er aldersgrensen for å jobbe i butikk?
    Hvilken pc har du?
    Er du fornøyd med håret ditt?
    Tar du bildene dine selv?
    Kan du lage flere frokosttips-innlegg?
    Bruker du ofte extensions?
    Retter du håret hver dag? Hvilke produkter bruker du i håret?
    Bruker du høye hæler på skolen?
    Favorittfag?
    Hvor mye kostet dongrivesten?
    Hvor mange hull har du i ørene?
    Skal du ha videoblogger?
    Hva gleder du deg mest til akkurat nå?
    Hvilken skoleveske bruker du? Hvor kjøpte du den? Og er den stooor med masse god plass?
    Er det mange på skolen din som leser bloggen?
    Hva skal du neste sommer?
    Er du forelsket?
    Har du stritt hår naturlig?
    Hvor får du inspirasjonen din fra?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *