Konkurranse: Percingkongen

Categories KONKURRANSE

For og kunne delta i denne konkurransen må du like på denne facebook siden her , og skrive din epost adresse i kommentarfeltet her på bloggen min. Dette er tidens største og kuleste konkurransen noen sinne. Det er piercingkongen selv som kårer vinnerne som får vinne gavekortet som gir 50% avslag på alt ut året 2012. Konkurransen kommer til å gå frem til 9. September 2012.

Har du lyst og delta ? Da må du like siden her og skrive mailen din i kommentarfeltet (må være gyldig, for du kan bli kontaktet).

ps : jeg sjekker om dere liker siden!

25 kommentarer

25 thoughts on “Konkurranse: Percingkongen

  1. Hei!
    Jeg har nettopp skrevet et innlegg om dyremishandling og dyreplageri (pels, sminke testet på dyr osv). Jeg synes alt dette er så vanvittig forferdelig, og i dette innlegget har jeg funnet ut litt mer og “gravd litt i dybden” om alt dette, og dyremishandling er mer enn bare tortur på dyr. Dette er så utrolig viktig for meg og sikkert mange andre at andre ser. For jo mer folk ser, jo større blir sjangsen for at det blir en slutt på dette. Vær så snill å ta deg en liten titt 🙂 http://malinbrekken.blogg.no/1346337023_dyreplageri.html

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *