Leserspørsmål #33

Categories SPØRSMÅL

Har du gått på noe form for aktivitet før? Jeg gikk på korps i 8 år og keybord 1 år men kan jeg telle det som en aktivitet? 

Favorittfag på skolen? Naturfag

Leser foreldrene dine bloggen din? Nei, de leser den ikke, men det vet om at jeg har blogg.

Hva er din naturlige hårfarge?

Hvordan såg du ut som baby? Beklager dårlig bilde kvalitet.

Trives du i Volda? Ja, jeg trives ganske godt. Selvfølgelig så er jeg hjemme alle helgene så dette er bare “studieplassen” min. 

Hvor mye kostet photoshop? Jeg betalte 560 kr for det jeg bruker ( fikk gavekort på 600 kr når jeg kjøpte macen).

Har du noe kallenamn? Det siste året har det vel bare vært gunnnis eller gunniiii 

Hvor på internett ser du gratis filmer og serier?  På Prosject Free TV.

Hvilke bunad har du? Sunnmørsbunad / Ørskogbunaden


Når er du født? 06. Oktober 1991

Hvor er du født? Volda sykehus

Liker du matte? Det har jeg aldri likt, men jeg forstår det bedre i år enn tidligere.

Hvilke nettside handler du mest på? Har egentlig sluttet og handle på internett , men jeg handlet veldig ofte på nelly.com og picese før da 🙂


Lurer du på noe til neste gang?

3 kommentarer

3 thoughts on “Leserspørsmål #33

  1. Hvilken matte har du?
    Når står du opp på skoledager?
    Har du lyst på dyr?
    Hvilke sko bruker du inne på skolen?
    Hvor høy er du?
    Drikker du?
    Har du twitter og instagram?
    Hvilke apple-produkter har du?
    Hvor mange tlf har du hatt?
    Hvor har du kjøpt selvutløserkontrollen din?
    Kan du legge ut spotifylistene dine?
    Bruker du extensions?
    Betaler du skatt?
    Hvor er den RÅ vesten din fra, og hva kostet den?
    Kan du lage videoblogg om hva du har i skolevesken/sekken?
    Skal du ha iphone? hvilke sort? 4, 4S eller 5
    Kan du begynde å legge ut outfit igjen? savner antrekkene dine!!
    Kan du lage sminkevideo?
    Hvem er din bestevenn?
    Går du i samme klasse som Julia?
    Hvor mange er dere i klassen din? Trives du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *