Leserspørsmål #32

Categories SPØRSMÅL

Hvordan har du fått så mye energi til å fylle ut dagene dine slik som du gjør? Jeg har egentlig ikke så veldig mye energi og bruke i løpet av dagen, så jeg vet egentlig ikke hvor all den ekstra energien kommer fra, men det er positivt da. Selvom når jeg kommer tilbake fra, jobb eller kjæresten så bruker jeg for det meste og bare sitte og trykke på mac´en. Selvfølgelig så blir det sikkert litt bedre med tiden, så den energien det er snakk om den bruker jeg sammen med de jeg er veldig glad og de som betyr mest, og jeg bruker opp all energien min spesielt når jeg er på jobb. 

Hva er favorittmaten din? Kan du si hva, når og hvor mye du spiser i løpet av en dag? Favorittmaten min må være en matrett med ris, det er fordi jeg er så ekstremt glad i og spise det (jasmins ris), men selveste favorittretten må være kylling og ris.  Jeg spiser frokost, middag og kveldsmat ( og lunsj når jeg er på skolen). Frokost spiser jeg som oftest 2 skiver med et godt pålegg, samme på kvelden. Til middag så spiser jeg en “varm rett” og det kan variere.

Hvordan søker en jobb? Går du bare til butikken og sier du kunne tenke deg og jobbe der? Jeg er ikke så veldig flink med det og søke på jobber for de fleste jobbene jeg har hatt har jeg fått gjennom arbeidsuken i 9.klasse (Statoil) , badeland var gjennom en venn av pappa og bryggen den skaffet jeg meg selv men jeg sendte bare CV og mobilnummer siden jeg sende mail til sjefen og lurte på om de hadde ledig jobb , selvfølgelig så tenkte jeg jo at jeg sikkert ikke fikk noe jobb der heller , siden jeg da hadde gått rundt på de fleste butikker og spurt etter jobb, og fikk ikke en gang svar om jeg fikk den eller ikke.

Du hadde jo sykt langt hår før, hvorfor klippet du det? Jeg trengte en forandring, men  si jeg savner virkelig det lange håret mitt, så dette blir nok ikke flere ganger at jeg tar den forandringen akkurat. 

Hva syns du om jeffery cambell¨s? Syns de er skikkelig stilige, jeg eier jo et par selv også, og selvom jeg ikke kan bruke de når jeg skal gå til skolen dette året (pga for mye oppover bakker) selvfølgelig så setter jo ikke det en stopper, men jeg har litt problemer med høye hæler og oppover bakker, men det er jeg vel kanskje ikke alene om? 

Hvilke sko størrelse bruker du? Jeg bruker 40/41 .. men det kommer veldig ann på modellen som har laget de skoene, slik som nå før helgen fikk jeg helt nye joggesko av mamma og de er 40,5 og de sitter som et skudd. Perfekt farge og alt , men dette var ikke et spørsmål hvor jeg skulle skryte av de nye skoene mine. 

Har du weheartit konto? Ja, om jeg ikke tar helt feil så finner dere meg under namnet gunnnis

Har du instagram? Jepp, namnet gunnnis.

Har du twitter? jepp, gunnnis der også 🙂 

Hva heter skolen din? Volda Videregående Skole

Kjenner du mange i klassen din fra før eller har du blitt kjent? Jeg kjente ingen av dem når jeg startet på skolen, men har blitt kjent med en god gjeng i klassen nå, og jeg har jo vært innom mange forskjellige klasser de siste årene, og jeg må nok si at jeg er utrolig glad for og ha kommet i en klasse som denne. 

Hvilke redigeringsprogram bruker du til video? Bruker Imovie, selvfølgelig så har jeg ikke laget så veldig mange videoblogger enda, men det skal bli en forandring med .

Kan du lage videoblogg snart? Ja, har en plan om å lage en videoblogg til dere, om ikke så alt for lenge .. må bare sjekke om jeg har alt som trengs for å lage en skikkelig bra videoblogg til dere.

Når begynte du med sminke? Jeg begynte først med sminke i 9 klassen, siden jeg ikke hadde peiling på hva foundation, pudder, maskara eller eyeliner var for noe før den tid. 

Hvem tar outfit bildene dine? Selvutløsern med fjernkontroll eller søsteren min. 

Hvilke blogger leser du? Leser : Sophieelise, annais, l0ve, kristineam, keths, martheborg, osv.

Kan du fortelle om macen din? Hva er det egentlig og fortelle om den? Den er helt PERFEKT ♥

Hvor høy er du? Jeg er 156.5

Hvilke kamera har du? Har canon EOS 550D.


Noe mer dere lurer på til neste uke?

4 kommentarer

4 thoughts on “Leserspørsmål #32

  1. Hvordan ble du og kjæresten din sammen?
    Favoritt veske?
    Hvordan steller du håret ditt? Med shampoo, balsam, kuring osv.
    Hvorfor bor du ikke i Fosnavåg lengre?
    Er den plommerøde skjorta di fra bikbok i år?
    Hvilket reedigeringsprogram bruker du for å redigerer du bildene dine?
    Er kjæresten din flink til å kysse?
    Tjener du penger på bloggen?
    Hvordan er foreldrene dine I forhold til kjæreste, og får dere lov til å overnatte?
    Hvorfor bruker du nesten aldri de samme klærne om igjen?
    Synes du at du har bra stil og god motesans.
    Leser kjæresten din bloggen din?
    Hva gjør du og kjæresten din sammen? Har du noen tips til hva man kan gjøre sammen?
    Kan du vise rommet ditt på videoblogg?
    Spiser du regelmessige måltider, eller bare når det passer deg/du er sulten?
    Får du dårlig samvittighet hvis du spiser masse usunt?
    Hvem tar bildene dine?
    Hva er ditt yndlings sminke produkt og hvorfor?
    Hvilken parfyme bruker du?
    Har dere gjenger på skolen? og hvilken av gjengene er du med i?
    Hvor lang tid om morningen bruker du på å finne klær?
    Kan du skrive et innlegg om veien til førerkorte, priser osv?
    Leser du gjennom kommentarene dine, og svarer noen lesere?
    Kan du ikke lage et innlegg om hvordan man kombinerer plagg bedre siden du er så flink til det selv?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *