Leserspørsmål #25

Categories SPØRSMÅL

Hva er dine planer for sommerferien? Sommerferien skal bli brukt til å slappe av, sist uke var jeg på ferie med familien, og resten blir jobb,familie og kjærestekos. 

Hvilken bunad har du? Ørskog bunad eller Martha bunaden (sunnmørsbunaden)

Er du sunn? Kan være det om jeg bare går inn for det, men jeg kunne blitt bedre. I sommer så har det vel egentlig vært veldig mye “fast food” 

Er håret ditt tykt eller tynt? Det er ganske tykt.

Er du positiv? Ja , men kan være negativ også – spesielt STA!

Kan du fortelle oss noe vi ikke vet om deg? Jeg er livredd insekter.

Favoritt resturang i Fosnavåg? Resturang Fosnavåg Brygge og Elmir´s Grillresturang og Kaffebar.

Vil du kalle deg selv en ekte sunnmøring? Ja, må jo vel nesten det, hehe!

Liker du dyr? Ja, elsker dyr – spesielt hund & katt.

Har du prøvd snus eller røyk før? Nei, og kommer aldri til å gjøre det heller.

Hender det at du blir lei av bloggen din? Blir ikke lei av den, men blir vel egentlig mest lei når jeg ikke finner ut hva jeg skal skrive om!

Er du flink på skolen? Kunne nok gjort det mye bedre enn hva som egentlig blir gjort.

Hvor er “good mood” toppen fra? Den er fra Only.

Er du bortskjemt? Nei, kan da ikke si det. 

Er du fornøyd med utseende ditt? Ja, det er jeg.

17 kommentarer

17 thoughts on “Leserspørsmål #25

  1. Hvor redigerer du bildene dine?
    favorittplagget ditt?
    Skal du på Justin Bieber konserten?
    Hvordan går det mellom deg og kjæresten din?
    Har du noen gang vurdert å flytte ut ?

  2. Hvor kjøper du bandana?
    Digger den blå shortsen, hvor er den fra?
    Bruker du leppestift?
    Kan du svare på alle spørsmålene du har fått til spørsmålsrunden snart?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *