Leserspørsmål #24

Categories SPØRSMÅL

Hvor brei er sengen din? Den er 90cm.

Har du tumblr? Ja, skaffet meg det i går.

Har du twitter? Ja, heter gunnnis

Har du facebook? Ja, heter Gunn Kristin Lia. 

Har du instagram? Ja, heter gunnnis.

Syns du at du og søsteren din ligner på hverandre?

Vi er ikke veldig like, men det er jo likhetstrekk, men det har vel også noe med at jeg bruker “tonn” med sminke og farger håret hele tiden.

Griller du ofte om sommeren? Ja, griller når jeg har mulighet, men det er bror som er grillsjef.

Liker du Justin Bieber? Jeg er ikke den jenta en kan kalle en belieber og som hyler bare de hører om han, men noen sanger er FINE!

Hvilket kamera har du? Canon EOS 550D. Linser : Zoom Lens EF-S 55-250mm og Lens EF-S 18-55mm

Har du kjæreste? Ja, jeg har verdens beste kjæreste! 

Hvilken shampoo og balsam bruker du? Bruker serien BioSilk (shampoo-balsam-hårkur)

Hvor mye penger bruker du på shopping i mnd? Alt for mye egentlig, men det har blitt en stopper på NÅ!


Noe du lurer på til neste leserspørsmål? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Leserspørsmål #24

  1. Sv: Der er VI to virkelig ikke alene. Er nok flere som sliter med det, og det er dessverre på sommeren slike tanker blir på sitt verste. Men åh, så glad jeg blir av å høre at du sier du er fornøyd! DET er lenge siden jeg har hørt en jente si, så aldri glem den setningen. Du er fin, du!
    Vet du, jeg synes du burde skrive det, jeg – om du føler deg klar for det. Om de er lesere av bloggen din, så kan de være at de tenker neste gang de hakker og river ned noen andre. Du kan kanskje være den som motiverer de nok til å tenke seg om to ganger, vet du!
    Du får ha lykke til videre, dette vet jeg du kan klare! Ikke vær redd! 🙂

  2. Hvor mange har Frida vært sammen med?
    Hva gjør du for å bli så brun?
    Hvor får du inspirasjonen din fra?
    Hvor handler du klærne dine?
    Hvor lang tid bruker du på å sminke deg?
    Er du i godt humør?
    Hvilken maskara bruker du?
    Hvilken (data) maskin har du?
    Har du mye til felles med søsteren din?
    Hvordan redigerer du bildene dine?
    Hvordan lager du videoene dine ?
    Låner du og søsteren din mye klær av hverandre?
    Har du ofte humørsvinginger?
    Hvordan er personligheten din?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *